بازاريابي رابطه مند 2
بازاريابي رابطه مند
غلامرضا سالاري
Golamrezasalari@hotmail.com
منبع: http://www.imi.ir/tadbir/tadbir-148/article-148/7.asp
چكيده
بازاريابي رابطه مند (RELATIONSHIP MARKETING) هنر كسب وكار امروز است. براي حفظ مشتريان كليدي (سود آور) موجود، مهارت در ايجاد ارتباط صحيح با مشتري ضروري است. تئوري بازار يابي بدوي يا كلاسيك، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتريان اهميتي نمي داد. اما...
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 21:29 توسط علی جباری مدیریت آموزشی
|
علی جباری دکتری مدیریت آموزشی