همپوشي بازاريابي رابطه مند و مديريت ارتباط با مشتري
همپوشي بازاريابي رابطه مند
و
مديريت ارتباط با مشتري
پيمان غفاري آشتياني
Peyman-ghafari2002@yahoo.com
منبع: http://www.imi.ir/tadbir/tadbir-181/article-181/10.asp
چكيده
معاملاتي که تنها بر اثر بخشي عناصر آميخته بازاريابي تاکيد داشت، به سوي بازاريابي مبتني بر رابطه و برقراري مديريت موثر ارتباط با مشتري تغيير جهت داده است. طي دو دهه گذشته سازمانهاي بسياري به اهميت رضايتمندي مشتريان خود واقف شده و دريافتهاند که حفظ مشتريان موجود به مراتب کم هزينه تر از جذب مشتريان جديد است.
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 21:25 توسط علی جباری مدیریت آموزشی
|
علی جباری دکتری مدیریت آموزشی